1 Temmuz 2017 Cumartesi

Sağlıklı Muffin



Hacer bize kilo aldırtıyorsun diyenleri mutlu edecek bir tarif ile geldim 🙆🏻 içinde yulaf, muz, bal, yoğurt ve tam buğday unu var. Çikolata işin bonusu tabi 😅 içi hafif nemli, çikolata ve çilek yine beraber şahane olmuşlar. Üstelik bir tanesi bile oldukça doyurucu 😋 Ama böyle şeyleri bu kadar dert etmeyin diyorum ben :)) Mutfaktan çıkmadığım zamanlarda bile kilo verebilmiş biri olarak söylüyorum yaptıklarımın tadına da baktım. Asıl önemli mesele nerede duracacağını bilmek, aşırıya kaçmamak.


 Baştan söylüyorum bu muffinler herkesin damak zevkine hitap etmeyebilir. Zaten normal kekler gibi bir tat beklemeyin. Farklı ve güzel bir kek olarak düşünün :) 

tarif Kitchenartist'ten alınmıştır.

Sağlıklı 🍫🍓muffinler:

-1 iri yumurta
-yarım su bardağından bir parmak fazla yulaf
-1 su bardağı yoğurt
-2 çorba kaşığı bal
-1 paket kabartma tozu
-yarım çay kaşığı karbonat
-1 su bardağı tam buğday unu
-1 su bardağı beyaz un
-125 gr çilek
-50 gr çikolata

Fırınınızı 180 derecede ısıtmaya başlayın. Çilek ve çikolata hariç tüm malzemeyi rondoda güzelce karıştırın. Çilekleri küp küp doğrayın ve hafifçe bir miktar unla harmanlayın. Çileği ve çikolatayı harca ekleyip hafifçe karıştırın.(ben bir miktar da iri çekilmiş fıstık ekledim) Kağıt kalıplarınızı muffin kalıbınıza yerleştirin ve harcı paylaştırın. Üzerlerine çilek ve çikolata koyun ama bastırmayın. 20-30 dk kürdan testi yaparak pişirin. Afiyet olsun 🌺💕

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder